Design by: Josefin

helgplaner

Helgen närmar sig och det ska bli skönt med lite sovmorgon! Sover som sagt inte helt klockrent på nätterna och framför allt har jag lite svårt att somna på kvällarna och det är ju mycket skönare att inte behöva ha pressen på sig att man booorde sova eftersom man ska upp tidigt till jobbet. Igår var faktiskt första dagen på ett tag som jag inte gjorde nånting efter jobbet. Jag var själv hemma till åtta, så innan det tittade jag på simning, sov en liten stund och tittade på ett avsnitt av En unge i minuten. Jag har inte varit på nån förlossningsavdelning någon gång så det är väldigt skönt mentalt att titta på det programmet för att få se lite hur det ser ut och hur saker och ting går till. Programmet är inspelat i Västerås och där ska jag inte föda, men jag har inte behov av att veta exakt hur avdelningen ser ut, utan mer en ungefärlig bild. Speciellt eftersom jag inte är nåt direkt sjukhus-fan. Tänk att förlossningen närmar sig!
 
Ikväll tror jag det blir ganska lugnt. Kanske får ta och titta på sista Johan Falk-filmen. Tycker den här sista "säsongen" varit himla bra, precis som tidigare filmer i och för sig. Tråkigt att det är slut nu. Imorgonkväll däremot blir det lite mindre lugnt. Då ska vi till Cilla och Matthias på kräftskiva. Ska bli både gott och skoj! Det blir väl ingen jättesen kväll för oss, men ska ändå bli kul att komma iväg och äta (förhoppningsvis) goda kräftisar och träffa lite folk. Var och köpte svenska kräftor häromdagen och hoppas dom är bra! Annars kunde jag lika gärna köpt billigare. 
 
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback