Design by: Josefin

mormor 80 år

Idag är det en kort dag som gäller på jobbet. Min mormor fyller nämligen 80 år och jag och mamma ska vara där i eftermiddag och hjälpa henne med fika osv till gästerna. Det blir nog inte jättemycket folk idag, för imorgon ska vi nämligen med släkten och äta på Julita Wärdshus, så det blir nog just ingen släkt idag. Så jag ska väl egentligen bara jobba på ett par timmar till här och sen byta om och åka dit. Har fixat en liten personlig present som jag hoppas hon blir glad för.
 
Ikväll är Marcus iväg och dömer, för tredje gången av fem den här veckan, så jag ska åka ner till mamma och min lillebror (pappa dömer också, fast fotboll) och ha pizzafredag. Imorgonkväll ska vi dit igen, men då blir det kräftor!

Kommentarer
Postat av: Ellhå

Kräftor blir gott.

2015-08-21 @ 11:53:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback