Design by: Josefin

talking to myself

Ny mobil. Mycket skönt, ytlig som jag är. Nejdå, men det var precis vad jag behöver. Lite nytt i tillvaron när man nu ska tillbaka till tryggheten bakom skolans väggar igen. Men det kan nog bli skönt det också. Tillbaka till alla rutiner och inte behöva fundera över vad man ska ta sig för. Dessutom gillar jag faktiskt Åsa. Ny klass och nya lärare blir det också. Så det är väl rätt så nytt i år med. Fast jag är tacksam över att inte börja ettan igen. För i början var det faktiskt ingen höjdare. 

Fotografering första dagen? Det gillas inte.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA SKA VI?!

2006-08-20 @ 21:02:34
Postat av: Åsa

hahha det är skönt att någon faktiskt tycker om mig :)

2006-08-21 @ 10:47:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback