Design by: Josefin

you never thought that i could break you

Nyss hemkommen. Även fast det inte blev en lång stund så är det alltid ett sant nöje att spendera tid tillsammans med underbaringen Caroline Kull. :) Det blev en del urartning, främst tack vare Lovisa och hennes Hey Baberiba-imitationer. Fan vad jag garvade!

- Finns det något här som man spyr av?
- Eh, va?
- Jaa, jag har bulimi.
- Äum, jaha. Men ska du ha något? (Till tjej nr 2)
- Nej, jag är anorektiker.
Haha. Så jävla sjukt.

En del shopping blev det också. Trots att jag lovade både mig själv och andra att inte göra av med mer pengar nu. Men pengar är till för att göra av med, så varför inte spendera ett par tusenlappar när tillfälle ges? Men nu ska vi inte fundera över hur mycket jag har gjort av med den senaste tiden. Det vore inte roligt att veta. Mycket skoj hade kunnat göras för dom pengarna, vill jag lova. Men äh, shopping är skoj.
Åt även godaste kinamaten på länge. E-tunas kina är så fruktansvärt bäst! Dit går jag alltid. :)

Match ikväll. Upp till bevis. Iallafall för mig. =/

Kommentarer
Postat av: c

COFFFEEEANNAN!

2006-08-03 @ 19:38:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback