Design by: Josefin

you're my wonderwall

Det finns så mycket som jag skulle vilja skriva och som hjärtat skriker efter att få ropa ut. Men eftersom jag dyrt och heligt har looovat att sluta vara djup, så får det väl bli så. Djup kan jag vara inom mig själv. Sådäså.

Internet is back. Och det är skönt. Äntligen har man en mindre vettig sysselsättning. Jag har faktiskt "städat" tre gånger den här veckan. Kanske beror det mest på att jag har varit sjuk den här veckan. Och utan dator har man inte så mycket att göra. Har väl sett på cirka 10 filmer. Vissa flera gånger om. Men det är väl så det ska vara, antar jag.

Skolan har sakta men säkert börjat rulla på. Jag gillar att nya ettorna är där. Det är liksom lite roligare. Men självklart saknar jag 87:erna. Antar att ni vet vilka ni är. :P Moha! Niclas i min klass igen, precis som det ska vara. Älskar även nykomlingen Cilla. :) Nu kan vi leka español varje lektion. Haha. I like it!
Åsa förgyller iallafall vardagen. Utan henne vore allt skit. Och det menar jag verkligen.

Purple shirt darling. I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback