Design by: Josefin

do you believe in magic?

Ibland blir det så djupt att jag bara vill kräkas. Helt ärligt. Ibland blir det verkligen för mycket. Och ibland tar man åt sig för mycket, tro mig, för jag vet. När man däremot väljer att inte bry sig över huvud taget, för det gör man ibland, då är det så skönt. Ibland är jag nog för stolt för att bry mig. Men det är inget jag lägger så stor vikt vid. Jag är jag, låt mig vara det. För jag tillåter er att vara det ni vill vara. Bara vi kan vara det på varsitt håll ibland.

Imorgon ska jag nog ge den där Frida en kram. Det var längesen. Och henne behöver jag. Henne kommer jag aldrig lämna, det är en sak som är säker.

Valla lördag? Trevligt sällskap, sköna brudar, mat och nåt smaskigt att dricka? Ärligt talat, vem kan säga nej?



Do you believe in falling at first sight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback