Design by: Josefin

he's as damned as he seems

Skulle vara ett klart plus i kanten ifall man hade fantasi som en gud. Det har inte jag. Därav denna långa tid mellan inläggen.

Ikväll festar några av mina brudar, och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni har roligt utan mig. Jag tvivlar dock inte. ;) Åsa, Cilla och Ellen in my heart. Maaah!
Det kan inte sägas för många gånger - Nyår kommer bli fantastiskt. Ser ut som att hela planeringen klaffar, och nu återstår väl egentligen bara min och Bellans shoppingrunda ett par dagar innan det smäller. :) Jag är nöjd som ett barn på julafton. Och appropå julafton så är det dags om lite drygt 24 timmar. Jag gillar julafton. Det är mysigt. Jag gillar julklappar, och till skillnad från många andra så uppskattar jag även julmaten.

Sofie, GOD JUL. Jag tar nämligen åt mig av din god jul-hälsning. Haha. Rätt eller ej, sånt där tar jag alltid åt mig av. ;) Kanske inte den bästa egenskap jag har, men garanterat den roligaste. Ta åt dig av allt (positiva grejer givetvis), så blir livet roligare.

Som sagt, nyår står för dörren. Och allt är klappat och klart. Rebecca har till och med köpt en ny klänning. She must fit in.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: cilla

jag saknade dig i fredags, you are in my heart darling

2006-12-25 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback