Design by: Josefin

i can't stand the pain

Helt plötsligt är det torsdag. Redan?! Dagarna flyger iväg och det är bara 10 dagar kvar till julafton. Det lockar verkligen. Men inte är det nåt vidare väder. Var är snön liksom? Men äh, det är ändå rätt skönt. Fast även om jag inte gillar snö så skarpt så blir det ju lite mera juligt om snön finns närvarande.
Idag har jag varit hemma och tagit hand om min mamma. Likaså igår. Vi har haft det mysigt. Tittat på lucia och handboll. Lucia var väldigt fint, precis som jag hade förväntat mig.

Jag har börjat slå in klappar. Det gillar jag. Skulle kunna stå dagarna i ända. :) Mysigt.

Men jaa, vad har hänt? I tisdags var det nyårsplanering som stod på programmet. Jag, Boe, Tilda, Rebecca och Frida åkte hem till damen Felicia och snackade lugnt och sansat om det hela. Familjen Andersson trodde att det satt minst 100 personer i deras kök. Jag förstår dom. Det läääät. Haha. Men det var skoj. Så nu är allting uppstyrt. Känns mycket bra.

På lördag blir det Norrköping med Flisan. Blir mysigt. Köpa lite klappar, samt hitta kläder så att Flisan passar in på nyårsfirandet. ;) Kan även hända att det blir god mat och fika. Brukar lätt bli så. Men inte mig emot.

Hörs då.

Kommentarer
Postat av: flisan.

lördagen blir great. :D

2006-12-14 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback