Design by: Josefin

in the name of love

Hur som helst, i fredags var jag på en riktigt kunglig fest! Jag hade sjukt roligt och det skrattades och dansades som aldrig förr! Vilket jääävla gäng! Deras fester borde man absolut inte gå miste om! Vilka sköna tjejer, och shit vilka sjuka diskussioner vi förde. Men ojoj, så roligt det var!

Var väl egentligen det som fanns att dokumentera. Dagen har tillbringats framför Idol och Bonde söker fru. Jag gillar sånt. Om det blir träning är ytterst oklart. Mitt knä är absolut inte vad det har varit, kan jag ärligt säga. Det finns risk för att jag stannar hemma och istället beger mig ut på en liten promenad. Känns lockande.

But, I love the team. ; )

Kommentarer
Postat av: cilla

och jag tyckte om sällskapet!

2006-12-06 @ 11:52:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback