Design by: Josefin

sometimes you can't make it on your own

Igår var det julafton. Och den var väl ungefär som alla andra julaftnar i mitt liv. Trevlig, helt enkelt. Mina syskon överöstes av julklappar, som vanligt. Jag blev nöjd med mina, som vanligt. Och jag fick det jag önskade mig, som vanligt. Maten var god, som vanligt. Och tomten var här, precis som vanligt. Jag har helt enkelt ingenting att klaga på.

Jag är sjuuuukt nöjd med U2 18 Singles. ALLA bästa låtarna + ALLA låttexter. OCH dvd med livekonsert från Milano. Hur bra som helst. Pride förfan! In heart.

Idag har jag varit hos den söte farfarn som har födelsedag idag. :) Love him. Goda kakor och tårta, givetvis. Imorgon bär det av till mormor på middag. Julen är familjens högtid, right?

Nej, nu hoppas jag att det bär av till fröken Felicia. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback