Design by: Josefin

that's right

Nu är jullovet här. Och som jag har längtat! Blev en trevlig avslutning, både med klassen och sen hemma hos Åsa med järngänget. Lite glögg, lussekatter och julklappsutdelning var precis vad som behövdes för att skapa, åtminstone en gnutta, julstämning. Nu ska jag baaara vila. Har redan startat med en rolig julfilm. Tvingade ner lillasyster framför tv:n och såg Tomten är far till alla barnen. :) Rolig rolig.
Imorgon ska jag försöka orka ta mig till ett solarium och sen får vi se vad som händer. Lutar nog att jag stannar hemma dagarna som är kvar fram till julafton. Julen är väl, trots allt, familjens högtid. Haha. Nyår, däremot, firas för fulla muggar med brudarna såklart. Jag längtar snart ihjäl mig.

OS-krönikan ikväll. Som jag har längtat!

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback