Design by: Josefin

we're the love generation

Nyårssnacket är verkligen här för att stanna. Det pratas och planeras dagarna i ända, och den här lördagen är givetvis inget undantag. För tillfället sitter jag och diskuterar klänningarna och lite smått och gott med min kära vän Sofie.
Dagen i övrigt har spenderats med andra kära vänner, det vill säga Flisan och Tilda. Vi begav oss till Norrköping och tittade och planerade. Felicia hittade iallafall en klänning, så nu är nyår räddat. Iallafall för hennes del. Jag har också en klänning, så jag oroar mig inte. Inte för det iallafall. Haha. Tilda provade också ut en klänning. Det blev riktigt riktigt fint. Fast hon kanske inte tyckte det själv. men där ligger ju iallafall min röst. Vi får se hur det blir för henne.

Allt ser ut att bli perfekt. Kungligt sällskap, som alltid. Jag längtar verkligen. Nästan mer än till julafton. :)


Emma, Bellan, Tilda, Flisan, Boe, Frida, jag och Moa. I like it.

Kommentarer
Postat av: FF (fula frida)

snygg bild på mig, sara :P hahaha. nyår snart, fan så kuuuul

2006-12-17 @ 18:55:31
Postat av: cillis

även om jag inte är bjuden så är du okej ändå, ha ett kul nyår! festa på fredag eller bangar du?

2006-12-19 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback