Design by: Josefin

you're always by my side

Nu är det slut på allas eviga klagande. Dags dra en update här. Finns inte mycket intressant att berätta. Jag har gått omkring och sjungit idag. Enda problemet är kanske att jag verkligen inte sjunger bra. Haha. Men är man mobbad så är man. Och det är jag. ;)

Snart ska jag och Cilla kila iväg och lira volleyboll. Ibland är jag ganska bra, om jag får säga det själv. Men volleybollbrudarna är såklart mycket bättre. Det är något jag får leva med.

Idag opereras min kära vän Mari. Jag håller alla tummar jag har för att det går bra!
Imorgon ska jag till sjukgymnasten. Hoppas att det är något fel, för såhär kan jag inte ha det.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: cilla

sara har ont i knäet, men jag tycker om henne ändå

2006-12-06 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback