Design by: Josefin

a song for anna

Here I am
I need your shoulder, sister
I need your hand
To help me stand
Cause there's a hurricane wherever I land
You could fight trough every weather
And I guess any place is better

Cause like the core of a star
I belong where you are
You're the core of my heart
And you belong in my arms


Elin Sigvardsson. Hon sjunger om sin döda syster. Jag har också en död syster. Elin. Jag tänker på det ibland. Egentligen får hon för lite plats. Men hur mycket jag kanske vill så kommer hon inte tillbaka. Jag fick inte ens lära känna henne..
Vad är tid? Man har tid för sånt man vill göra. Man tar sig tid. Det tar 10 minuter att gå till kyrkogården. Men jag går aldrig dit. Den 14:e oktober ska jag. 15 år. Det är länge. Men det gör ändå ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback