Design by: Josefin

i hope you had the time of your lives

Dagen spenderades med en hel hög sköningar på Djulö beach. Det var trevligt och varmt. :) Snackades en del skit också, vilket hör till. Heidi och Valeria, vilka jävla stjärnor! Jag saknar er verkligen! Ni vet att ni lyste upp min vardag. En aning tunnare med det nu. Shit, vad minnen det finns! HAHA! Saras och Heidis koja är inte att leka med. Fyfan vad sjukt! Paddling? Gröna Lund? Fagerön med Allsång i tälten? Cykling i spöregn till Spökbacken? Första dagen med promenad till Ramsjöhult? Hahaha. Det är alltså snart 4 år sen. Tiden rusar iväg. Och vad ska det bli av oss? Inte mycket, ser det tyvärr ut som. Haha. Så sjukt. Men jag lärde mig mycket. Och skaffade vänner för livet. Jag hoppas att det är det skolan är till för. Och alltså, Marie Fröjds hjärnskakning? Mohahaha.
HAHAHAHAHAHAHA, JAG VET DET ROLIGASTE AV ALLT!! Sävö. Sara, Heidi, Valeria, Hanna och Sofia bor i en stuga. På informationen får man reda på att man ska vara rädd om fönstret som är ömtåligt och svårt att laga. Och vad är det första vi gör? Jo, vi pajjar ett fönster. Haha. Ni som inte var med förstår inte det roliga. Men det var iallfall feeeett roligt! Haha. Sjukt det med.

Har varit på bio nu ikväll med min pappis. :) Beck, mycket bra. Rätt obehaglig dock. Hatar att se sånt som man vet försigår. Usch. Men men. Värd att se, absolut.

Nejmen imorgon börjar min näst sista arbetsvecka. Guuuud! Jag räknar ner! Må det gå fort. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback