Design by: Josefin

sing out loud or just hum

Varför är jag lyckligast på jorden när jag får stå och sjunga (äääum, skrika?) med min Moa? Så är det alltid och det är alltid speciellt. :) Igår var jag, Moa, Flisan, Madde och Soffan på äventyr i Stockholm. Jag gillar den staden. Jag fungerade bra som kartläsare och Madde var kung (för det mesta) bakom ratten. Och självklart dunkades det musik på rätt hög volym i bilen. Det är så jag vill ha det. :)
Carola är en aning divig, vilket är lite synd. Andreas Johnson är fett snygg och I'm from Barcelona var riktigt sköna. :) Ojoj, vi rockade.

Jag diggar Stockholm, men jag vrålälskar Göteborg. Nedräkningen har startat och dagarna rinner iväg. 10 dagar kvar nu. Först och främst ser jag verkligen fram emot Lars Winnerbäck. Oj, det är precis vad jag behöver.. :) I looove it.


If I could only hold you now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback