Design by: Josefin

sometimes i don't know who to be

Jag vill bara bort från den här skiten. Kan man inte få må bra ifred? Och folk som inte har något vettigt att komma med behöver inte komma över huvud taget. Så enkelt är det för tillfället. Jag har överlevt sånt här förut. Det blir inga problem nu heller, kan jag säga.
Jag kan inte göra någonting ogjort. Och samtidigt så ångrar jag mig inte. Man lever en gång, right? det gör väl förfan alla. Och alla gör sina misstag. Mycket möjligt att jag gjort dom flesta av mina redan. Men fan så roligt jag hade på vägen.

Hmm, ja. Efter regn kommer solsken. Idag är det måndag och på lördag drar vi. Jag och Flisan. Det kan fan inte bli bättre. Det är det enda jag behöver. Dessutom håller vi tummarna för att underbaringen Madde kommer ner över helgen också.

Caroline, vi måste se till att styra upp det här nu! Vecka 30 är ett måste! Och det är bara två veckor kvar. Jag saknar dig, bruden. Längesen vi hade ett riktigt långt samtal som vi brukar. Och det saknas. Du råkar vara en fröken som förstår. Det finns för få såna i den här världen.

Kommentarer
Postat av: c

du är värdefull saran! tack för dig.

2006-07-12 @ 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback