Design by: Josefin

sweet home alabama

Nu är vi hemma igen. Det har varit grymt. Jag bara älskar Gothia Cup alltså. Det är ingenting annat än äkta hederlig kärlek. Meeen, folk som gör inbrott på skolor under invigningen ska skjutas ihjäl med tusen skott i nacken. Jag blir så jääävla trött! Ja, nu var det avklarat.
Invigningen var fantastisk förstås. Vi är inte förvånade. Man bara älskar när Sverige kommer in. Verkligen. Och man älskar gigantiska fyrverkerier! Det gör man absolut! Jag och Flisan rockade även till The Poodles. Haha. :D

Dessutom älskar jag Lars Winnerbäck. Det var kärlek från början till slut. Förutom att alla killar som ställer sig framför en är så jävla långa! Till slut slutade vi klaga. Vi hörde ju iallafall. :)

Äum, för laget gick det väl sådär. Eller, i gruppspelet mötte dom lite för bra motstånd. Matchfit från USA gick hela vägen till final. Där fick dom dock stryk. Men dom höll nollan i 8 matcher. Alla fram till finalen. Deras keeper var duktig. :) Aja, tjejerna gick till slut till kvartsfinal i b-slutspelet där dom tyvärr fick stryk på straffar. Men det är sånt som händer. Jag och Flisan var iaf deras största fans. Och vi vet ju vem vi diggade mest av alla. Men det är nog bäst att hålla tyst om det. Haha. Oj, vad upprörda en del blev. :S

Pizza Hut var en riktig hit! Mysigt var det också. Right, Flisan?! ;D
Shopping och Liseberg stod också på programmet. Vi gillar inte att räkna efter hur mycket pengar vi har gjort av med. Men äh, vafan. Ny lön kom in på kontot idag. Och jag gillar't. Skön läsning i lönespecen. :)

Nej, ensam hemma några dagar nu. Det blir nice.

Tjooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback