Design by: Josefin

don't cry you heart out

Man får väl lov att börja med helgens höjdpunkt. 6-1 mot Julita. Det var en fröjd att se och jag skrek högst av alla på samtliga Värmbols-mål. Haha. Ojoj, riktigt skönt. :) Stolt värmbolare jaaaa.

En trevlig kväll igår blev det. :) Har väl Flisan att tacka, antar jag. Pratade lite med sköna grabbar. Precis som det ska vara va? Jag vill också ha en studentmössa. Det räcker inte riktigt med att bara prova. Haha. Men är man liten så är man. Jag och Flisan skrattade gott åt ett misslyckat hån. Några kom fram till oss och skrek "ETT ÅR KVAAAAR!" Synd bara att hon har 3 år kvar och jag har 2. Haha. Men man kan ju inte lyckas jämt.
Aja, sista veckan nu. Sen försvinner dom. Och det blir sommarlov. Välbehövligt, säger jag. Det kommer bli en kanonsommar och pengar kommer strömma in på kontot. Precis vad jag behöver. YEAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback