Design by: Josefin

emotion overload

I feel the night explode when we're together
Emotion overload in the heat of pleasure
Take me, I'm yours - Into your arms
Never let me go

Tell it to my heart
Tell me I'm the only one



Fredagen lär bli riktigt het. Snygga brudar tackar jag inte nej till. Snacka om att parta järnet. Längesen vi gjorde det tillsammans nu. Blir förmodligen riktigt skoj. Moas musik lär kritiseras. Speciellt av mig. Men då är allt i sin ordning. Sen lite god mat, lite gott att dricka och ett ruggigt glatt humör. Nej, det kan nog inte bli bättre. Jag ska försöka ha fantastiskt roligt. :) Superlativen haglar i denna blogg och det är precis så vi vill ha det. Det är sommar och det borde vara glada miner för hela slanten. Och om sanningen ska fram så gör jag kanske inte mitt bästa heller. Men det blir inga ledsna miner på midsommar inte. Jag kommer bara umgås med människor jag tycker om. Och vem kan vara olycklig då? Inte jag iallafall. Jag är förunnad dom finaste vännerna man kan ha. Och tack vare det borde jag vara den lyckligaste människan på jorden. Men det är en liten sak som fattas. Jag ska ordna upp det.

Men först är det en hård dag på jobbet imorgon. (Fruktansvärd god jordgubbstårta idag annars.)
Vad sägs om att även krossa Dunker? Jatack.

Tack och Godnatt.

Kommentarer
Postat av: johanna

fredag, jadu, fyy fasen vad kuuul. underbaring !

2006-06-22 @ 11:53:30
Postat av: moa

Dunkerstränare till spelarna:
-" Va fan gör ni uppe på läktaren mitt under matchen?"
Spelarna:
-"förlåt men vi köpte korv"

/ by tönten.

2006-06-22 @ 12:22:21
Postat av: jag brukar kallas boe

FEMTON - NOLL, FEMTON - NOLL, FEMTON-NOLL !

2006-06-22 @ 21:52:48
Postat av: moa

Moa till dunker:
-" vad blev det nu då? 20-0?"
dem:
-" nu tog du väl i?"
moa:
-" okej, men det är fan inte nära"
haha

2006-06-23 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback