Design by: Josefin

fröken svår

Du kanske sa nånting som ingen alls förstod
Och som du ångrade men som du ändå sa
Du kanske gick ett steg för långt för dom försoffade
Så att dom inte såg att det var bra

Det är JAG som ställer till det. Det är JAG som inte räcker till. JAG ställer till saker precis hela tiden. Inte bara för mig själv. JAG ställer till saker för andra med. Andra som betyder otroligt mycket. Om JAG inte tar det försiktigt kanske folk försvinner. Och då vet jag inte längre. Det är svårt att veta vad som egentligen betyder något förrän det är för sent. Förrän det är borta. Sånt har hänt förut. Och jag vill aldrig att det ska hända mig igen.




Jag kan inte se hur jag utan alla er lever mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback