Design by: Josefin

gomenasai

I don't wanna hear
I don't wanna know
Please, don't say; forgive me
I've heard it all before
And I can't take it anymore

Ja, nej. Jag antar att det inte är något att göra. Jag har kört fast totalt. När det gäller allting, givetvis. Inte kan jag prata med någon heller. Men jag överlever väl eventuellt ändå.
Om två veckor åker iallafall jag och Flisan till Göteborg. Och där kommer inga problem existera. Jo, möjligen om vilken kille vi ska spana mest på, vilken affär vi ska in i först eller vilken grej på Liseberg vi ska åka flest gånger. Annars ska vi bara njuta. Iallafall jag. Och jag misstänker att fröken Andersson är av samma åsikt.

För övrigt blir det Allsång på Skansen med mina favoritbrudar på tisdag. Blir riktigt skoj, kan jag tänka mig. :) Verkar även bli en del festande inom den närmaste tiden. Det känns toppen. Hittar man ingen annan utväg så kan man ju alltid supa bort problemen.

Först av allt blir det picknick i stadsparken med Moa och Flisan. Precis vad jag behöver. Men vad tar man på sig? Ett litet problem i sammanhanget. Härmed utnämnt till dagens i-landsproblem. Fredrik hade nämligen samma bekymmer. Haha. :)

puss&godnatt


vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback