Design by: Josefin

hjärta som brinner

Idag är jag sjuk. Det var förmodligen det som startade redan i fredags när partyhumöret var som bortblåst. Men en halvtimmes sömn i Johannas säng vände på steken. :) Idag har det inte räckt med en halvtimme. Jag mår fortfaranade inte bra. Men äh. Sitter och lyssnar på en låt som sjungs av 3 helt sjuka brudar. Haha. Den här borde fan hela världen lyssna på. Det finns faktiskt kärlek om man lyssnar ordentligt. Man hör det faktiskt. :) Ojoj, det var tider det.

Idag har jag legat i soffan oavbrutet. Har tittat igenom hela Livet enligt Rosa. Det vill säga, jag har bott i soffan i drygt 6 timmar. Det är för barn, jag vet. Men äh. Jag är ett barn.


vi
måste vi vara så snygga? ;)


Kommentarer
Postat av: caroline

dejt snart tjejen! då vill jag komma och göra katrineholm osäkert ;)

2006-06-27 @ 22:31:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback