Design by: Josefin

i can feel my life ending

Allt bara rasar. Det rasar när man inser. Jag har förmågan att inte göra det förrän det är för sent.
Jag har förmågan att inte våga stå för det jag känner. Jag har förmågan att uttrycka mig väldigt illa. Men jag har också en förmåga att älska. Det finns personer jag älskar. Och dom vet om det. Ingen av er får nånsin lämna mig.

Moa, jag förstår om du är besviken. Men nu är det för sent för mig att göra något åt det. Jag hoppas verkligen att du kan förlåta mig. :(


Jag har förmågan att se saker negativt och att aldrig vara nöjd med mig själv. Men det är något jag jobbar med. Många människor runt omkring mig har förmågan att kunna hjälpa mig på traven. Utan er vet inte jag hur jag hade mått idag. Utan Jenny vet jag allvarligt talat inte. Jag vet inte ens om jag hade levt... Mycket är bra i mitt liv. Verkligen. Jag ska vara nöjd med det jag har. Men har det börjat gå nerför så är det svårt att stoppa. Jenny klarade det. Och det ska hon ha all heder, kärlek och cred för det. Hon räddade mig. Hon räddade mig från något värre än hon nog kunde föreställa sig. Dina handlingar och din kärlek var större än jag någonsin kommer kunna tacka dig för... Du är så otroligt viktig för mig.


Ju mer jag tänker desto mer osäker blir jag. Främst på mig själv.
På vad jag säger, vad jag gör och vad jag egentligen menar. 
Om sanningen ska fram: Jag är rädd för mig själv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback