Design by: Josefin

i cry my heart out

Fan Jenny. Må sommaren bli lång och tiden därpå kort och fortgående. Jag klarar det inte. Jag behöver dig. Du har varit så underbar det senaste halvåret att jag har inte ord. Jag hade aldrig klarat mig utan dig. ALDRIG! Men du kommer klara din tid där på andra sidan kanon. Det vet jag. Det blir en underbar tid. Och sen är du hos mig igen. Jag längtar redan!

Jag och Mickis grät idag när jag överlämnade en ros. Hemskt att man kan sakna en människa så mycket utan att veta om det. Fika bör verkligen planeras snarast. Eller vadå fika? Vi bor 50 meter ifrån varandra. Jag gör ett besök istället. Sådäså.


Moa och Felicia, ni är bäst! Grattis till examen. (Eller vad man ska säga) <3 Den här sommaren är våran!

Kommentarer
Postat av: MIKAELA

ja fyfan sara. tack igen för rosen, du anar inte hur mycket det värmde. som sagt, vi måste ta tag i det här nu förfan. det har gått alldeles för lång tid!

2006-06-10 @ 13:20:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback