Design by: Josefin

i promise you will never see me cry

Ojdå, lilla hånet. Jag ser det iallafall så. Jag vet inte vad du har hört. Men från mig har du iallafall inte hört något. Bättre att få höra sanningen innan du dömer, Moa. Du vet att jag inte vill dig nåt illa, och jag har inte gjort någonting.

Det är ju JAG som är svartsjuk. Kan bara inte för allt i världen förstå varför. Någon med något hett tips? Kanske? Fuck. Haha. Det här är min vanliga otur. Största problemet är väl att jag inte känner så mycket än. Jag känner inte människan.

Efter imorgon är det bara två veckor kvar. Jotack, vi längtar.

Höööörs.

Kommentarer
Postat av: moa

inte dömt dig baby. Blir bara irriterad på allt. prata ?

2006-06-29 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback