Design by: Josefin

kom ihåg mig

Annars känns det att det börjar närma sig nu. Studentmössorna är på. Jag har tyvärr ingen egen. Två år har jag kvar och jag hoppas att dom kommer gå fort. Klassbyte väntas, vilket är smärtsamt. Ska skiljas från Anna och Amanda precis när vi kommer varandra som närmst. Riktiga underbaringar! Montenegro nästa sommar, säger jag bara. Blir riktigt skoj.

I höst åker Jenny. Jag kan för allt i världen inte begripa hur jag ska klara mig. Tur att det finns telefon, internet och flygplan. Ett besök ska planeras omgående. Jag överlever inte 13 månader utan ditt söta leende. Jag kommer få kämpa varje dag. 
Det är även ännu fler som försvinner. Underbara människor. Jag lovar att första tiden kommer det kännas tomt. Riktigt tomt. Nästan alla favoriter försvinner. Ajaj. Inte alls bra. Hemskt egentligen.

Vad sägs om att Moa kommer till mig på Duveholm i höst då? Jo, det låter riktigt riktigt bra. Bus och lek varenda dag. Egentligen borde jag hoppa ner en klass. Men vi skulle urarta för mycket. Vi gör oss bäst i olika klassrum, om sanningen ska fram. Urartning på fredagar på fotbollsgymnasiet istället. Haha. Kan komma att bli riktigt skoj. :)

Innerst inne är det här med skolavslutningar och studenter riktigt känslomässigt. Men aldrig förut har så här många underbaringar försvunnit från mig på samma gång. Gaaaaaaah! Sommaren kommer bli svår att överleva.
Min ljusglimt är vecka 29. MAAAAAAH!

Kommentarer
Postat av: Jenny

SARA, jag har inte ord för att säga hur ensam jag kommer känna mig utan dig. jag kan inte heller för allt i världen förstå varför jag utsätter mig för den smärtan det innebär att lämna dig. Det enda jag verkligen förstår och kan säga, det är att jag älskar dig av hela mitt hjärta och du kommer alltid vara en guldklimp i mitt kassavalv.

2006-06-08 @ 12:49:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback