Design by: Josefin

sommartider

Ojoj, gårdagen blir en dag att minnas. Med både positiva och negativa händelser. Det blev ett trevligt avslut med klassen. Jag, Åsa och Amanda vann tävlingen. Det vill säga att allt var i sin ordning. ;) Jenny var den sötaste av alla studenter. Precis som jag hade förväntat mig. Och så tog hon bra hand om mig och Flisan när vi kom hem till henne och uppvaktade. Trevligt trevligt.

Kvällen började hos Daniel. Fotbollsmatchen var ju inte så mycket att hänga i granen, så att säga. Så jag och dom mindre fotbollsintresserade brudarna sökte oss till altanen. Mycket skönt och mycket trevligt. Vattenmelon, muuums. Haha. :) Sen grillade vi. Haha. Börjesson höll i taktpinnen. Värd en applåd. Mitt kött blev kanon. :D Tjejsnack ute i trädgården. Mycket trevligt och mysigt. Jag försökte mig på badminton. Två stycken bevittnade det klantigaste och fulaste jag nånsin gjort. Det blev ett stort asgarv på det, kan avslöjas. Haha. Men ingen är ju förvånad.

Den trevligare delen av kvällen hos Daniel avslutades med disco. Gyllene Tider. Och lyckan var näst intill fulländad. Ojoj, så kul vi hade. :)

Sedan var det dags för ett besök nere på staden. Träffade otroligt många fulla och trevliga människor. Allt var som vanligt på den fronten, med andra ord. Kvällen avslutades väl inte prima precis. Och jag har mig själv att skylla. Jag är inte värd mycket nu alltså. Iaf inte för mig själv.


Imorgon börjar jag jobba. Inget jag längtar till kanske. Men jag ska tänka på lönebeskedet. Ojoj. Dessutom ska jag drömma om vecka 29. Yeah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback