Design by: Josefin

teater

Jag menar, sluta vara så jävla sentimental! Ljug inte. Det blir bara värre, och det vet du. Du är fan inte mycket att lita på. Har du inte förstått det än? Hemsk är vad du är. Du behöver visst bli påmind om hur det känns. Även fast du vet, mer än någon annan. Känn efter förfan, du vet ju vad du vill. Lika bra att inse. Ja, och jag tycker att du är värdelös. Iallafall just nu. Som du beter dig. Du borde skämmas.
Egentligen vill du inte ha någon. Du vet det va?

Tur att jag har Moa när det är som svårast. Jag behöver inte ens tala om för henne hur det är. Hon stöttar ändå. Det är såna vänner man vill ha. Moa is the shit!

Flisan, ditt sms kan ha varit det finaste jag nånsin fått. Jag hade inte ord att skriva nåt liknande tillbaka. Så jag lät bli. Lämna mig inte.

Jag ljuger så bra.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad har hänt ?! :S

2006-06-04 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback