Design by: Josefin

why do they always give advice?

They don't know, don't understand. Do they?
Why do they always give advice?
Saying; just be nice, always think twice!

Jomenvisst. Tänk efter två gånger. Det känns som att jag antingen inte tänker efter alls eller tänker på tok för många gånger. Och jag vet inte vad som är värst.

Fyra veckor kvar på jobbet. Jag har räknat ner sedan dag 1. Nu är det  19 dagar kvar. Den fjortonde juli är jag fri. Och den femtonde bär det av till Göteborg! Längtar jaaaa. Lars Winnerbäck första kvällen blir nice!
Om vi inte spelar nästa år så drar vi lätt ner ett gäng. Planeringen i år sket sig ju, men nästa år. Dåååå. Sara håller med körkort. Det kan ni ge er på.
Fan vad pengar det kommer gå åt nästa sommar. Det är fruktansvärt. Det bästa vore om jag kunde gå och vinna på lotto. Utomlands tre gånger? Jag kommer inte hinna. Och inte ha råd heller. Kanske får skippa en månad i Kroatien med familjen? Fast det vore synd. Dock prioriteras besök i USA och Montenegro med brudarna. Äh, vi får väl se.

Maaaaah, vad händer på midsommar!? Vi borde styra upp snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback