Design by: Josefin

för bra för att vara sant

Jomenvisst. Igår satt jag bara och skrev jättebra tankar om min och Flisans Göteborgsvistelse. Men eftersom det blev tekniskt fel på bloggen så gick det inte att publicera! Och inte fanns nåt kvar i arkivet heller. Nämen så bra! Min vanliga tur, antar jag. Men hur som helst så kommer jag och Felicia att befinna oss i Göteborg mellan 15e och 22a juli. :) Första dagen är lördagen, och då blir det ett besök på Trädgårdsföreningen där en (förhoppningsvis) mycket trevlig kväll ska spenderas med Lars Winnerbäck. :) På söndagen anländer laget och det blir väl till att reka deras sovplats. Hehe. Måndagen innebär start för matcher och på kvällen sitter vi bänkade på Ullevi. Invigning inför 45 000 pers. YEAH, WE LIKE! Vi kommer vara glada och njuta som två barn på julafton. Gothia-invigning tycker vi om. Sen lär det bli en hel del fotbollstittande, en hel del spanande, en del shopping, en del Liseberg, och en fruktansvärt massa garv och sjuka grejer. Me like. Det kommer bli kanon. Vecka 29 var det, och jag längtar redan!

Yeah, jag och min miff.
förfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback