Design by: Josefin

fredrik

Ny tv idag. Nöjd jaaaaa. Pappa är som ett barn på julafton. Haha. :) Jag är inte ett dugg förvånad.

Jag har en ny kompis att snacka teknikprylar med. Teknisk som jag är. Fredrik Öjdahl, guld värd i djungeln av tv-apparater och hemmabio-grejer. :) haha. Borde träffas och ha ett teknikmöte. Plus att han ska bli min privata chaufför. Bra va?

Skolans dag imorgon! Det ska bli riktigt roligt. Trots att det förmodligen kommer regna på oss. Uuuusch. Men jag är hård. Jag och Anna har bakat tårta idag. Utan att säga för mycket så är vi väldigt nöjda. :) Tyvärr anknyter den inte så mycket till temat. Men just idag så bryr vi oss inte. Sådäså!


Martin Martin Martin.



(Stackars hon som har det bra.)

Kommentarer
Postat av: arg moa

alla snor min pojkvän låt han vara. haha

2006-05-30 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback