Design by: Josefin

hard rock hallelujah

Det skulle kunna räcka med att säga att den här helgen har varit fullkomligt sanslös. Precis som helger ska vara när man umgås med mina brudar. :) Fredagen var nåt av det sjukaste på länge. Och allvarligt, mitt och Moas garv var inte att leka med! Hahaha. Typiskt oss, om jag ska vara ärlig. Nej, men det var skoj och vi skaffade oss ju nya vänner, vilket alltid är trevligt. Sjukt var det, hur som helst.

Gårdagen startades med mys, skratt och film och grejer hemma hos kära vännen Madelene Berlin. :) Mycket trevligt. Bör göras om. I väntan på Mari Kellokumpu skrattade vi en gnutta åt Hajar som hajar och diskuterade en gnutta fotboll. Det blir ju lätt så, kan man lugnt säga. Mari anlände och vi bänkade oss framför Eurovision. Om sanningen ska fram så dissades en hel del låtar. Jag skulle vilja säga att Mari dansade mycket bättre än alla på tv. ;) Haha. Efter bidrag nummer 17 (Finland) begav vi oss mot kvällen huvudmål; Nisses loge. Där var partajandet i full gång och jag hade mycket trevligt med trevliga människor. :) Tur att jag tog mig i kragen och åkte dit.

Match idag. Gropptorp bör krossas. :) Yeah, me like.

I know just what I feel inside
I'm always on your side
You're always on my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback