Design by: Josefin

sanna vänner

20.10

Jag satt precis här och tänkte på hur viktigt det är att ha en vän. Att ha någon som man vet stödjer en i vått och torrt. Jag är lyckligt lottad som har trogna vänner som jag alltid vet var jag har någonstans. Vänner som jag vågar ringa mitt i natten om det skulle knipa, som ändå inte skulle klaga en sekund. För dom vet också hur viktigt det kan vara att ha någon. Nästa gång kan det vara dom som behöver en axel att gråta ut på. Och dom ska inte tveka en sekund på var dom har mig någonstans. Det hoppas jag inte heller att dom gör. 

Vad sägs om babban på torsdag, bruds?





 Moa Mokvist
Min bästa vän. Vi har gått igenom många jobbiga saker tillsammans och det är egenltigen inte först nu vi har kommit varandra såhär nära. Du är en underbar människa och det är en gåva du ska ta vara på. Du lyser upp mitt liv när jag har det som svårast. Jag skulle inte kunna tänka mig att leva utan dig. Inte efter att ha fått den turen att komma dig nära. Du ska aldrig tveka på att jag finns här, Moa. Jag älskar dig.

Felicia Andersson
Du och jag har också haft många turer upp och ner. Vi har inte alltid varit bästa vänner, och jag tror nog att det har förekommit rätt mycket skitsnack från båda håll. Men det är sånt som hör till. Och det är sånt som är lätt att förlåta. Du är verkligen en kanontjej, Flisan och jag hoppas verkligen att vår vänskap kommer förbli så här rolig länge till. Du betyder så otroligt mycket. GBG i sommar, miffis! Älskar dig, sötan.

Frida Davidsson
Vi håller på och glider fram och tillbaka hela tiden. Du är en av mina äldsta vänner, och det finns inte många som kan skratta som du och jag gör tillsammans. Vi har gjort så många sjuka grejer att vi skulle kunna skriva en bok. Jag skulle dock inte kunna läsa den utan att fullkomligt avlida av skratt. Så jag tror vi skippar författarkarriären. Du är en helt otrolig människa, och jag är så himla glad att jag fått äran att lära känna dig. Trots att vi kanske inte umgås så jättemycket vissa perioder så ska du aldrig tvivla på att du har mig. Jag ställer upp för dig vad som än händer. Det lovar jag dig. Jag älskar dig.
mff

Kommentarer
Postat av: mois

Åh, harregud. du är helt underbar. Jag älskar dig med sara skoog. jag skulle itne kunna leva utan dig. vad söt du är som skriver lite fina rader.

2006-05-18 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback