Design by: Josefin

we are family

We are family, dagens lätt mest sjungna låt. Iallafall i Sp1d
Hell yeah. Vilken jävla dag. Skolans Dag idag. Den började tidigt och i slutet av dagen var man, minst sagt, trött. Jag och Åsa skrattade hela morgonen åt frisyrer. Haha. Sen anslöt Jessica och hon skrattade lite hon med. Klassen var så söt så. Men vi vann ingen tävling. Sånt som händer. Nästa år, då ni.

Jag blev jääätteblöt! Man kan kort och gott säga att jag känner fel människor. Jocke, Kello och Ralle borde ha stryk. Men jag har inte nån chans mot dom tre, så jag skippar det. Moha. Men men. Jag frös långt in på eftermiddagen iallafall. Men jag överlevde det med.

Jag träffade Martin.


Små korta ögonblick kan stärka en. Ni vet det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback