Design by: Josefin

a bittersweet sensation

Boe, jag håller verkligen med dig. Men det är precis så mitt liv känns just nu, inaktivt. För att inte säga mycket inaktivt. Sitter vid datorn dagarna i ända. Det ger inte mycket att informera om. Men idag har jag hört ett par roliga citat. Har garvat en del iallafall.
Min kära mentor Dag babblar på lite på företagsekonomin. Vi börjar diskutera lite IKEA. Vi kommer fram till att det är billigt att handla där, både mat och saker för hemmet. Det är volymen IKEA tjänar dom stora pengarna på. Dag kommer på en bra grej. "Jag och min fru var på IKEA i helgen. Hon åt köttbullar och jag åt gravad lax, men det är ju så stora portioner så vi delade. Det blev ju som ett litet julbord nästan." Och efter det fyrar han av ett enormt leende. Hela klassen bröt ut i ett långt asgarv. Otroligt roligt.

Jag har även lyssnat på andra roliga saker, men har varit för trött för att komma ihåg ett endaste ord. Det är mitt största problem för tillfället. Jag undrar vems fel det är att jag sover för lite? Hmmm, jag nämner inga namn. Vet inte ens om personen i fråga läser det här. ; ) Haha.

Äh, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser!

2006-12-01 @ 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback