Design by: Josefin

ain't that what makes a champion?

Idag befinnver jag mig hemma. Vill vara helt bra imorgon när jag beger mig med brudarna till Norrköping. Första matchen i skol-SM väntar och vi måste vinna. Annars är det otroligt pinsamt. Kanske skulle vi gått längre än vi gjorde förra året, men laget vi åkte ut mot var värdiga vinnare. Vet inte om vi har riktigt samma chans i år. Men vi måste gå vidare från första omgången. Gaaaah!

Nä, nu blir det film. Vet inte vad jag ska se. Blir förmodligen nåt jag sett typ 10 gånger redan. Hörs.

I dream about movies they won't make of me when I'm dead

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar dig också , väldigt mycket!

2006-11-20 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback