Design by: Josefin

glorious

Man kan lugnt säga att tillvaron inte är speciellt lugn för tillfället. Läxor hit, prov dit, redovisningar hit. Och på det, en hel hööög med träningar. Men visst. Nuförtiden är det aldrig tråkigt att åka och träna. Jag älskar det. Det måste vara tack vare det där underbara laget. Hyllningarna tar aldrig slut, som ni märker. Men ta åt er för guds skull. (T kommer ta åt sig mest! Fråga mig inte varför...) För något ska det ju vara som lyser upp vardagen lite. :)

Den här eftermiddagen får ägnas åt plugg. Projektredovisning imorgon. Gaaaah! Får se hur det blir med den saken. En sak är iallfall säker och det är att mitt betyg i Företagsekonomi A hänger på denna redovisning. Men visst, det är ju inget som stressar eller så. Även svenskaprov denna vecka. Och sen väntar redovisning, geografiprov, bokredovisning och matteinlämning. Med mera, med mera. Men äh. I'll make it.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

darl , jag saknade dig idag.

2006-11-13 @ 22:02:19
Postat av: woodis

vem saknade mig? (A)

2006-11-13 @ 22:08:26
Postat av: T

Ja, fattar inte heller men ja tog åt mig sjukligt mkt...

2006-11-15 @ 00:49:00
Postat av: flisan.

skooooog, det var jag som skande dig.

2006-11-23 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback