Design by: Josefin

is this the real life?

Men visst, vi vann. 4-1 mot John Bauer gymnasiet. Siffrorna gör inte direkt att man får en korrekt uppfattning om matchbilden. Vi var otroligt mycket bättre, men deras målvakt var duktig, så det dröjde innan vi fick hål på henne. Men jag älskar mina tjejer, och vi kämpade på bra. Trots att vi tyvärr hade domaren emot oss. Men det är sånt som händer. Vi klagar inte för det. Nöjd med min egen insats också. Alltid trevligt. Jag gillar inomhusfotboll.
Bara att skaka av sig det här, och nästa match blir efter jul. Nu ska jag somna i soffan.

Kommentarer
Postat av: jenkan

DFG is the shit :) miss

2006-11-21 @ 14:07:48
Postat av: Anonym

No, I am the shit.

2006-11-22 @ 16:40:58
Postat av: Anonym

i don't do that shit

2006-11-24 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback