Design by: Josefin

it's illusion

Gårdagen tillsammans med järngänget var mycket trevlig. Antar att jag återkommer med bilder så snart Ellen har börjat sprida dom via internet. :) Pizza, Idol, vin, heta samtal och underbara tjejer. Det kan ju helt enkelt inte bli bättre!

Den här dagen har jag haft trevligt sällskap rakt igenom. Vaknade upp hos Åsa. Åt en smarrig frukost med varm oboy och lussekatt. :) Wow. Jag fortsatte med fotbollstittande tillsammans med Markus Kellokumpu. Sedan anlände även kära vännen Gustav. Vi styrde vår kos hem till mig där vi i soffan, tillsammans med min pappa, bevittnade Sheffield Utd - Manchester Utd. Det var tur för "familjefriden" att Manchester vann. Det skreks en del i min soffa. Dock skrek inte jag så mycket.
Sedan blev jag nerröstad. Grabbarna ville se Polisskolan 3. Jag njöt inte direkt av valet, kan avslöjas. Danne kom med pizza. Det gillades däremot. Nu har grabbarna dragit. Lugnt och skönt här hemma. Och jag och min kära syster tittar på Eva&Adam. I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback