Design by: Josefin

it's my party

Jag tycker det är lite tråkigt när kommentarerna blir anonyma fast man egentligen inte tänkt det. Jag tror att kommentarerna på det senaste inlägget är skrivna av Flisan och T. Rätta mig om jag har fel. Men liksom ibland måste hjärnan gå på högvarv för att man över huvud taget ska ha en endaste liten chans att lista ut saken. Men äh, världen är full av problem som inte går att lösa.

Ikväll ska jag umgås med mitt gäng. Tha gang. Jag gillar dom. Jag, Åsa, Cilla, Emelie och Ellen. Vi går i samma klass. Det tycker vi är roligt. Speciellt när det inte finns lärare i närheten så att vi kan prata om skitsaker. Det tycker vi är ännu roligare.
Jag och Cilla har precis gjort våran spanskaläxa. Vi tyckte att den var lätt, eftersom vi är kingar.

Nu ska jag och Åsa snart ner till staden för att styra upp lite grejer. Vi ska egentligen ha matte, men vi ber om att få jobba hemma. Man måste faktiskt prioritera.

fest

Kommentarer
Postat av: Foppa

Ja sara och åsa, ibland måste man prioritera;)

2006-11-17 @ 10:10:52
Postat av: Anonym

t skriver aldrig anonyma kommentarer... Ja står för va ja tycker å tänker.. :p

2006-11-17 @ 10:46:00
Postat av: Anonym

Bara för de så råka ja skriva att de va från mig. haha

2006-11-17 @ 10:46:13
Postat av: TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Nemen.. igen

2006-11-17 @ 10:46:27
Postat av: flisan.

du har rätt . det 'är jag som är anonym ibland. :p

2006-11-17 @ 11:28:32
Postat av: Boekiboe

Alltid när man har fått två kommentarer så är den ena anonym och den andra har T skrivit "Det där var från mig". Hon är rätt pundig alltså...

2006-11-17 @ 14:32:35
Postat av: T

Okej, känns som att Boekibo ska vara lite försiktig med vad hon säger.. har varit rätt snäll på träningarna hittills men okej, är de så du vill ha det så fine

2006-11-17 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback