Design by: Josefin

ingen soldat

Jag är ingen soldat, har inga vapen att ta till
Inga korståg jag vill gå
Ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still
Jag fungerar inte då



Grejen är den här att jag fortfarande inte har ngt internet hemma. Detta gör mig lite lätt upprörd, samtidigt som jag för första gången i mitt liv är lite ordentlig med läxorna. Ändå är jag ungefär sju veckor efter i samtliga ämnen, vilkekt gör mig lite lätt upprörd.

Igår var det en av mina värre dagar på länge. Känner mig piss och överväger att ta ledigt och åka med mamma till Stockholm, men så blev det givetvis inte. Jag tränade på mitt kära fg, vilket avslutades med en vurpa där det kändes som att hela knäskålen krossades. Tårarna sprutade och det gick inge vidare att stödja på vänster ben. Så, jag ringde min kära pappa som kom med ett par kryckor. Men äh, jag kunde inte koncentrera mig så min kära mentor Dag körde mig till akuten. Väl där fick jag sitta och vänta i lite mer än en timme tillsammans med en liten dagispojke som hade ett stort jack i pannan. :( Stackars honom. Jag träffade en väldigt snäll och trevlig doktor som klämde och kände lite på mitt knä. Vi bestämde att det var bäst att vi tog några röntgenbilder. Han lämnade mig och jag satt i ett rum och väntade. Efter ett tag så började jag må illa och kallsvettas, rummet snurrade och jag kunde inte komma ihåg om han sagt att en syster skulle komma och hämta mig eller om jag skulle gå till röntgen själv. Så jag tänkte att jag skulle gå ut för att leta reda på någon som kunde hjälpa mig. Precis utanför dörren började hela världen snurra och det svartnade framför ögonen. Kryckorna bara försvann under mig och väggen var inte mycket till hjälp. Detta resulterade i att jag svimmade för första gången i mitt liv. Förmodligen totalt utan anledning, men ändå. Jag fick lite hjälp och resten av tiden på sjukhuset körde de runt med mig i en sjukhussäng. Röntgenbilderna visade ingenting, så nu är det bara att glatt vänta på att smärtan ska ge med sig så att jag kan shaka for real på fredag. Längtar jaaa. :)

Som sagt, 2 dagar kvar, and I like it.

Johanna Lepp fyller 18 år idag. :) Yummie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback