Design by: Josefin

is this the real life?

Dagens konversation och visdomsord:
- Äh, läxor är överskattat.
- Ja, men det blir ju faktiskt mycket lättare om man gör läxorna!

Hmm, ingen förstår. Förutom eventuellt Cilla, Emelie, Sanna och Madicken. Men det var skoj. :)

Jag och mina mates Cecilia och Emelie har ätit i hallen. Men jag åt inte så mycket. Och inte drack jag mycket heller. 

Emelie säger: Men Sara, du är ju som en liten bebis. Nu äter du upp maten!

Hörs lördag.

Is this just fantasy?



Äum jo, fest hos Cilla next week. Det är något jag gillar. Både festa och Cilla.
Tänk så bra det kommer bli. :)



Kommentarer
Postat av: åh vad roligt

åh vad roligt det blir hos cilla

2006-10-26 @ 14:49:16
Postat av: cilla the king

jag fixar place, vad tar du med? ;)

2006-10-26 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback