Design by: Josefin

jag tänker inte så

Tänk för att äntligen, äntligen, äntligen är internet tillbaka! Jag har saknat det här alltså! Fuuuuck. Idag är jag hemma och är lite sjuk. Mamma tyckte det var bäst att jag stannade hemma och kurerade mig, för hon vill inte ha med sig nån sjukling till London på torsdag. Ojoj, det kommer bli gryyymt.

Helgen har varit sjukt rolig. Zebra med toksköna brudar i fredags. Vi shakade som aldrig förr. Men Flisan, rullstolen kunde dö. Annars halkade folk som Bambi på hal is i det där förbannade skummet. Garv jaaa. Flisan har annars en dold talang som hon inte plockar fram alltför ofta. Men jag är gryyymt imponerad!
Annars gillades VIP. ;)

Lördagkvällen var otroligt nice! Skönaste brudarna i stan hemma hos johanna på middag. Sjukt roligt. Jag, Maddan och Mari var rätt så heta under fotograferingen. 100 kort? Haha. Riktigt roligt. :)
Johanna, Moa, Flisan, Frida, Madde, Madde, Soffan, Mari, Tilda och Elin. Ganska elit. Jag har dom bästa. Utan tvekan.
Att sedan Amanda och Tilda anslöt gjorde inte saken sämre. I love it.

- Gå för dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback