Design by: Josefin

please, be mine

Jajo, imorgon är sista dagen i skolan för den här veckan. Sen bär det av på ett 5-dagarsäventyr till London. London med mammi och pappi, och jag håller tummarna för att det blir riktigt nice. :) Har inte packat ner en enda grej än, men jag tror att det hinner ordna sig under morgondagen. En morgondag där skolan kommer innehålla matteprov och bokredovisning för min del. Det gillas inte, men det är bara att gilla läget.
Lagfest den 28:e? Emma, styr upp nu! Det är din plikt. ;) Annars får vi väl förlita oss på mamma Jossan. :) Jag älskar mitt lag! Absolut ingen nyhet. I like it.

Emma, jag missar Idol på fredag. Och det som är bästa temat och allt. Du borde spela in åt mig! Idol-nördar ställer upp för varandra. I vått och torrt. Jag lovar att njuta lite i London åt dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback