Design by: Josefin

please, forgive me

Pontus "Flower-Power" Blomgren trodde inte på att vi skulle bli grannar. Det gjorde mig lite ledsen. Men nu tror han mig. Fast det är 200 meter emellan. Han tror att vi ska cykla till skolan tillsammans. Men det ska vi inte, för jag ska åka med Mois. :) Yeah, I like it.

Nej, men ärligt. Jag ska blir värmbolare. Okej, det ligger långt åt helvete uranför stan, men jag bor ju ändå där på somrarna, så visst kan jag bo där på vintern också. Soooft.

Jag håller tummarna för att internet funkar idag. Annars blir den här dagen lika tråkig som övriga dagar den här veckan.

CIAO.

Kommentarer
Postat av: moqan.

glädje tårarna när du flyttar in alltså. FETT nice. jag älskar dig baby.

2006-10-05 @ 18:18:46
Postat av: Blomman va

mm du är varmt välkommen till stans finsate område värmbol :D

2006-10-05 @ 21:34:40
Postat av: Anonym

-vi dödar honom!
-nej.
-nehe..

2006-10-06 @ 16:43:59
Postat av: Anonym

HALLÅ. Uppdatera din blogg någon gång. Gärna varje dag.

2006-10-09 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback