Design by: Josefin

ta min hand, jag följer dig

Alltså helt ärligt, jag går omkring hemma utan ett skit att göra. Detta beror på att jag har ett icke fungerande internet. Jag blir toookig! Det blir slösa pengar på mobilen istället. Men jag har ju inga guldbyxor precis. Men visst, en trevlig dag med Åsa igår. Åt på kina, vilket var nice. Dagen dessförinnan så var det mys och fika med mina favoritbrudar Moa och Tilda. Jag klagar absolut inte. Club Zebra och London närmar sig. Kanske även ytterligare ett besök i Norrköping? Tiden för utvisa.

Lagfesten var otroligt nice. Det blir väl att återkomma med bilder. Den kvällen kommer jag att älska för evigt. Fuck, så skoj det var!
- Shakira är död.
- Sara, du har åkt ut ur Idol.

Ge mig 27 januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback