Design by: Josefin

vi är dom som kan dansa när det kränger för hårt

Javisst, lite party med tjejerna igår, vilket som vanligt var en riktig höjdare. :) Började hos Tilda, där det alltid är trevligt att spendera lite tid. Sen vandrade vi vidare till alla möjliga destinationer. Kupolen var ju trevligt så tillvida att jag träffade David Strömgren! Haha. Alltid nice. Jag skrattade iallafall en hel del. Äum, ingen är förvånad. Sen promenerade vi ner mot den stora staden. Träffade Berra som var i ungefär samma tillstånd som jag själv. Haha. Det var jävligt roligt. Sen vetifan alltså. Jag tappade greppet lite där. Vet egentligen inte varför. Men tack Martin, för hjälpen. Verkligen tack.

Och Mikaela de Verdier, min eviga vän och granne, tack för en trevlig skjuts hem. :)


Rebecca Bäck, tro aldrig nånsin att du försvinner. Vårt samtal igår betydde mer än vad vi kanske egentligen förstår. Tillsammans klarar vi allt. Och som det lät i diskussionen, så är vi ju många. :) Jag gillar er allihopa ruggigt skarpt!


Får se vad övriga helgen har att bjuda på. Kan kanske komma att bli skoj.


Pusstja.

Jag bara älskar det här (dom här)

partypartypartypartypartypartypartyparty

Kommentarer
Postat av: moa

vissa känner moa, men viss KÄNNER moa ;)

2006-10-28 @ 14:45:28
Postat av: sara

ja, och jag KÄNNER moa. bitch.

2006-10-28 @ 16:36:01
Postat av: rebecca

det vet du, moapoa ;)

2006-10-28 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback