Design by: Josefin

we are underground

Pirr pirr i magen. Imorgon åker jag alltså. Mot storstaden London. Underbart. Älskar att flyga flygplan! :) Det kommer bli toppen. Bara jag, min mamma och min pappa. Kan inte bli bättre. Jag ska shoppa för fulla muggar, kan jag säga! Wonderful!

Idag har det planerats i skolan vill jag lova. Klassfest hos Cilla om två veckor. UNDERBART! Men vänner, kom ihåg att vi INTE ska klä ut oss! Haha, spridda åsikter angående Halloween-festen där. ;) Även klassfest hos Elin på fredag, men då är ju jag i England. Dom får klara sig utan mig, med andra ord.

Äh, ikväll ska vi på nån sorts diskussion om flytten. :) Hoppas verkligen att det blir lyckat. I like it. :) Vet inte ens om jag får följa med på mötet, men äh. Jag styr upp det.

Aja, back on track at monday. Då finns det mycket att skriva, samt bilder att bifoga.
Mobiltelefonen blir förstås medtagen till London. Ring gärna. :) Sms will work.
Kiss!

(Ni vet att ni älskar mig.)




Kommentarer
Postat av: flisan

hoppas du har det bra. jag saknar dig.

2006-10-21 @ 17:57:04
Postat av: jag skickade ett sms!

Jag skickade ett sms!

2006-10-23 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback