Design by: Josefin

and she takes another step

Stövlarna får lämnas tillbaka. Jag anser inte att min ekonomi tillåter köpet, och dessutom blir det London om tre veckor, och där ska det shoppas. Love it.

Jag och Åsa är sjuklingar, vilket innebär att vi inte har träffats sen, hmm, jaaa, i torsdags eller nåt. Vilket är på tok för länge för att vara oss. Man saknar. Men via internet planerar vi vår efterlängtade utlandsresa. Vi har dock beslutat att spara den till våren/sommaren.

Äääum jo, idag fyller min lillasyster år. Alltid trevligt. Hon blev mycket glad över örhängena jag så glatt köpte åt henne. :)

Korta stycken i dagens blogg. Eller i de flesta dagars bloggar, kan man väl säga. Men visst, lagfest lördag blir nice. Dessutom har nedräkningen till den trettonde startat. Även lite smått till min efterlängtade 18-årsdag. Mycket på g, men ändå rätt dött för tillfället.


Jenny har åkt. Det känns tomt. Inte runt omkring, det kommer. Men det känns tomt i hjärtat. Lite som att ha förlorat en del av sig. Utåt kanske det inte har sett ut som att vi stod varandra så nära. Men hon näst intill den viktigaste personen i mitt liv. Jag har mycket att tacka henne för. Jordens bästa avskedsfest hade hon styrt upp också. :) Jag är otroligt glad att jag var där. Mycket trevligt och sjukt sällskap blev det. :)
Men jag längtar till nästa höst...

Kommentarer
Postat av: jenny

tack for att du var dar. :) saknar er sa mkt sa jag dor. hur bra det an ar har sa ar jag inte hel. alskar!

2006-09-27 @ 02:31:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback